fredag 13. november 2009

Hjemme i dag..

Jada.. Trym fikk vaksine mot svineinfluensa på onsdag, og det er vi jo fornøyde med. Men da jeg henta han i barnehagen igår så fikk jeg høre at det var like før de hadde ringt etter oss flere ganger... Lille tassen vår var ikke helt i form. Litt feber og slapp og grinete.. men fordi det var flere unger som var borte fra avdelingen hans, så fant de ut at han kunne være der.. Jeg synes de kunne ha ringt oss jeg da. Han var jo helt utslått da vi kom hjem jo. Så da er vi hjemme idag. Han har litt feber idag også, men litt piggere i formen :)

Jeg tok meg en tur til legen igjen idag. Har gått på Apocilin en uke nå uten særlig bedring. Er lettere å puste, men hoster like ille.. *lei*
Nå har de mistanke om at jeg kan ha fått en mykoplasma lungebetennelse... så da var det ny type antibiotika og blodprøver.. jaja.. så får vi se da, om dette hjelper. Håper det da for nå er jeg skikkelig lei av å gå her og hangle..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar