onsdag 14. oktober 2009

Høst og forkjøla

Jaja.. da er jeg hjemme på tredje dagen. Litt kjedelig, men hva kan man gjøre når man er tett i bihuler og slapp? Begynner heldigvis å føle meg litt bedre nå, så da blir det jobb igen imorgen. Blir kort uke denne uka også da. Bare to dager og så er det helg igjen :)
Heldigvis har Kjetil både levert og hentet Trym i barnehagen disse dagene. Jeg har holdt meg på sofaen. Det lille jeg har gjort her hjemme har nesten slitt meg ut, så formen har ikke vært god...
 Håper jeg har gjort unna min del med sykdom denne høsten nå da :) Begge guttene ser ut til å ha berget unna denne gangen, selv om Trym hoster litt enda.
Grugleder med til fredag og X-Factor... blir spennende å se hvordan det går med Chand denne fredagen. Blir vel å sitte å bite i knokene i spenning... Litt usikker på om låtvalget denne gangen er av de smarteste. Kan bli litt vel mye trønder-rock? Vi får vente å se...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar